EMPLOYMENT

AGCT employs 218 employees of different qualifications education levels and profiles. Between 20 and 40 age are 52% of our employees and even 38% have finished university and college education.

During 2011 AGCT employed more than 100 person of which 21% was unemployed and 24% was recruited through collected open applications.

  • Our employees are part of global international company in further growth with wide possibilities for developing in every field, for mobility and foreign experiences but also a dynamic and devoted team of experts and a supporting and encouraging company environment.
  • AGCT Employees are indeed our company’s greatest asset and only with their quality we are able to achieve our goals and our dreams.

 

If You wish to become a part of our team, the safest way is direct entry into our database by clicking on the following icon:


Kontakt:

 +385 51 496 954

 +385 51 614 005

 human.resources@ictsi.hr

Jadranska vrata
Brajdica 16,
p.p. 129
51000 Rijeka

NEW OPENINGS

OPERATER (m/ž) - više izvršitelja (na određeno)

Potrebni uvjeti: 

  • iskustvo na istim ili sličnim poslovima
  • položena B ili C kategorija
  • volja za rad i učenje
  • fleksibilnost i tolerantnost  
  • komunikativnost, timski duh

 

Prednost je:

  • položen ispit za upravljanje nekim od lučkih strojeva (obalnom, mostnom ili autodizalicom)
  • položen ispit za viličaristu
  • položena C+E kategorija
  • iskustvo u radu s kontjnerima

Za prijavu na oglašena radna mjesta možete se javiti u odjel upravljanja ljudskih potencijala na e-mail job@ictsi.hr te broj telefona 051 496 954 ili na adresu JADRANSKA VRATA d.d., Brajdica 16, 51 000 Rijeka i to najkasnije do 18.07.2022.g

REFERENT NABAVE (m/ž) 

Potrebni uvjeti: 

  • iskustvo nalaženja novih dobavljača, uspostavljanje kontakta s istima te traženje ponuda
  • iskustvo u odabiru optimalne kvalitete dobavljača i isporuka
  • praćenje zaliha te osiguranje pravovremenog i ispravnog naručivanja potrebnih dobara i usluga
  • kontroliranje i uspoređivanje točnosti dostavljene robe sa naručenom, kako kvantitete tako i kvalitete. U slučaju nepoklapanja obavještavanje naručitelja te osiguravanje ponovljene točne isporuke, povrata robe i obrada reklamacije
  • visoka razina organizacijskih vještina, sklonost ka analitičnosti
  • izrazita povjerljivost i lojalnost te profesionalnost
  • odlično poznavanje alata Microsoft Office-a (Excel, Word i Powerpoint)
  • volja za rad i učenje
  • fleksibilnost i tolerantnost
  • komunikativnost, timski duh

     

Prednost je:

  • prijašnje iskustvo sa programom SAP
  • znanje engleskog jezika
  • iskustvo u sličnoj industriji

     

Za prijavu na oglašena radna mjesta možete se javiti u odjel upravljanja ljudskih potencijala na e-mail job@ictsi.hr te broj telefona 051 496 954 ili na adresu JADRANSKA VRATA d.d., Brajdica 16, 51 000 Rijeka i to najkasnije do 18.07.2022