Ovog tjedna smo, u sklopu direktnog linijskog servisa Ocean Alliance-a koji Rijeku povezuje direktno sa Dalekim istokom, na AGCT-u ugostili APL GWANGYANG. Iako se ne radi o najvećem brodu koji dolazi u Rijeku/AGCT, APL GWANGYANG je svojim dimenzijama (349,27 m duljine i 46 m širine) te kapacitetom (10.106 TEU) trenutni rekorder među brodovima servisa Ocean Alliance. Podsjetimo, partneri unutar Ocean Alliance su: CMA CGM (koji ovaj servis nazivaju Phoex), COSCO (naziv servisa AM6), OOCL (naziv servisa AAS) i EVERGREEN (naziv servisa BEX2).
Servis je dizajniran tako da je u Rijeci sredinom tjedna (srijeda/četvrtak), a na njega su vezani dolasci i polasci redovnih željezničkih linija iz/ka Mađarske i Srbije, te Bosne prema potrebi. Brodari CMA-CGM i COSCO su nastavno na ovaj pomorski servis dizajnirali i vlastite želježničke servise prema zemljama unutrašnjosti.
Operator broda APL GWANGYANG je CMA CGM, a brod plovi u linijskom kontejnerskom servisu između Azije (Port Kelang, Singapore, Shekou, Shanghai, Ningbo, Busan) i sjevernog Jadrana (Koper, Trst, Rijeka).
U smjeru iz Rijeke brod tiče Port Said i Jeddah, a u povratnom smjeru iz Azije brod tiče prekrcajnu luku Malta.
Dolazak APL Gwangyanga svjedoči povećanju kapaciteta brodova uključenih na pomorskim rutama trgovačke razmjene između Jadrana i Dalekog istoka, a titulu rekordera u kapacitetu i dalje drže Maerskovi brodovi H-klase sa nominalnim kapacitetom 15.000 TEU uposleni na drugom redovnom tjednom servisu - 2M, kojega zajedno održavaju brodari Maersk i MSC.