Danas oko 14 sati na kontejnerskom terminalu Brajdica po prvi puta je vezan brod CONTSHIP ECO. On je, uz Orkun Kalkavan i Reecon Emir jedan od 3 broda koji su dio redovitog COSCO servisa, koji jednom tjedno dolaze u Rijeku.

 

Do sada su ovaj servis, koji je povezivao luke sjevernog Jadrana sa grčkom lukom lukom Pirej, održavala 2 broda u redovnoj tjednoj rotacije (prije spomenuti Orkun Kalkavan i Reecon Emir). Taj jeservis nedavno unaprijeđen na način da Rijeku direktno povezuje i sa turskim lukama, a zbog većeg broja luka bilo je potrebno uključiti još jedan brod.

 

Tako od danas pa nadalje svaki tjedan AGCT će ticati jedan od navedena 3 kontejnerska broda čiji se kapaciteti kreću od 600 do 800 TEU.

 

Rotacija brodova:

Piraeus => Rijeka => Koper => Venecija => Ancona => Piraeus => Thessaloniki => Istanbul Ambarli ( Kumport) => Istanbul Haydarpasa => Yilport Gebze => Izmir => Piraeus

 

 

Davor Vučetić

direktor agencije DRAGON MARITIME ADRIA agent brodara COSCO:

 

“COSCO je kineski nacionalni brodar koji sa svojim redovitim tjednim feeder servisom povezuje hub luku Pirej i Luku Rijeka neprekidno još od uspostave feeder servisa tijekom 2009. godine. Od početka uvođenja servisa Coscov teret za Luku Rijeka neprekidno raste, a uspostavom ovog novog tzv. “Butterfly” servisa AGT ( Adriatic Greece Turkey servis) gdje je luka Rijeka prva luka ticanja na sjevernom Jadranu vrijeme putovanja izmedju turskih luka i riječke luke izrazito je kratko, što će se vjerujemo pozitivno odraziti i na povećane količine posve novog tereta na riječkom prometnom pravcu.. Danas je vezan prvi uvozni brod CONTSHIP ECO koji dovozi oko 200 TEU tereta, od čega je 22 TEU tereta iz turske luke Izmir. Ostvareno vrijeme putovanja iz Izmira do Rijeke je samo 5 dana što je vrlo konkurentno tranzitno vrijeme čak i u usporedbi sa kamionskim transportom, stoga se nadamo da će nam ovako brz, kvalitetan i pouzdan servis omogućiti osiguranje novih količina tereta za riječku luku."

 

Vrijeme tranzita prema redu plovidbe: