Ulaskom u EU od 01.07.2013. počinje primjena carinskih EU propisa, te su Jadranska vrata d.d. kao koncesionar na području Slobodne zone dužna voditi evidenciju robe koja se uvozi, izvozi, provozi i skladišti u Slobodnoj zoni.
Slijedom toga dolazi do promjena u procedurama unosa / iznosa robe / kontejnera sa terminala. U nastavku ove obavijesti možete preuzeti uputstva koja će Vam pomoći u prvim danima. Osim Carinskih propisa koje smo svi dužni slijediti, novost je printanje i predočavanje dispozicija za ulaz / izlaz kontejnera carinskim službenicima na terminalu, te potom naknadno unošenje dobivenih brojeva kontrolnika u dispozciju. Vidjeti ćete da se dispozicija u biti generira iz sadašnjeg naloga pick up import / drop off export za pune kontejnere pa sa tehničke strane i nema promjena.
Obzirom da se od ponedjelja 01.07.2013. procedure mijenjaju sukladno gore navedenom i priloženim uputama, sve naloge / dispozicije za rad 01.07.2013. moći će se davati tek od 01.07.2013. Stoga nema smisla do kraja ovog tjedna kreirati naloge za slijedeći tjedan. Zbog potrebe prelaska na sustav vođenja carinskih evidencija od 01.07., svi dati, a neiskorištni nalozi biti će poništeni u nedjelju 30.06.2013. godine.
U priloženim uputama smo, da bi Vam bolje dali predodžbu o novom načinu rada, uključili i same carinske postupke i statuse, no isti su dati informativno prema podacima kojima mi raspolažemo u trenutku pisanja ovih uputa za rad. Sva pitanja vezana za sam postupak carinjenja i carinske statuse molimo da upućujete direktno Carini kako bi se izbjegle krive interpretacije carinskih propisa u komunikaciji između špeditera, agenata i djelatnika AGCT-a.
Sve procedure za prazne kontejnere ostaju kao i sada, sve navedeno odnosi se na dopremu i otpremu punih kontejnera na terminal
Vaša pitanja i komentare budite slobodni uputiti na: info@ictsi.hr